fredag 15 januari 2010

Lååång dag

Idag blev Lasse pappa.
Ja, på papperet alltså. Idag skrev han på papperet för faderskapsbekräftelse. Så nu är han officiellt Williams pappa!
Hade ställt klockan på halv 9 dagen till ära, men eftersom Wille vaknade vid halv 7 och tyckte att det var matdags bestämde jag mig istället för att ta en promenad med Carro. Dock var det fortfarande mörkt ute, och jag var rädd att vi skulle bli uppätna av stora, hemska vargar eller något, så jag gick raskt hemåt igen så fort gatlyktorna tog slut... Pinsamt, jag vet.
Efter vi var på soc åkte vi till mamma på kaffe och därefter raka vägen till pappa på omelett & kaffe (ja, inte tillsammans då alltså...).
William sov sig igenom alla besök och även flera timmar när vi kommit hem, och när han sedan vaknade stoppade vi nappen i munnen på han och sedan filosoferade han i soffan i några timmar. Jag ska nog ge den människan som kom på nappen ett nobelpris. Ja, det ska jag absolut göra.

Nu tänkte vi slå på en film och bara mysa resten av kvällen, men som det känns för tillfället kommer jag slockna innan jag ens hinner tänka att jag ska lägga mig ner.. Så nu har Lasse lovat en recension på "2012" i morgondagens inlägg! Det ska bli spännande att läsa minsann, med tanke på att han aldrig i sitt 30 år långa liv sett en hel film på en gång.

Dagens tips:
Jag säger bara ett ord: NAPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar