torsdag 30 april 2009

Valborg

Idag är det valborgsmässoafton, och planeringen för dagen ser ut såhär:


  • Slutar nu vid halv tolv. Går då ner på Torsby och köper nässpray samt pratar med Christina på lågpris om deras hus. (Vi fick inte huset vid Grässjön..)

  • Går hem, dammsuger och fixar lite hemma innan en skön och efterlängtad dusch väntar.

  • Börjar fixa iordning mig lite smått innan Johanna kommer dit vid 4-tiden och hämtar mig.

  • Åker ner på Torsby och hämtar Linn för att sedan handla grejer inför grillningen ikväll.

  • Åker hem till Johanna och fixar oss själva + mat. Vid det här laget har nog de båda börjat dricka... (självklart ska jag vara nyker)

  • Vid 10-snåret traskar vi snällt in mot faktoriet i högklackade skor och 8 plusgrader.

  • Faktoriet så länge jag orkar, kommer förmodligen att vara trött redan innan vi går ifrån Johanna men :P

Tror faktiskt att dagen kan bli riktigt lovande, hoppas vi klarar oss utan töl och att jag bara får njuta av min första utekväll i Torsby ;)


På onsdag väntar halkbanan, fredag riskutbildningen och på lördag är det dags för gruppen för Unga Föräldrar än en gång. Ser fram emot veckan som kommer, dessutom är det ju långhelg innan dess så det tackar vi för!


Tänkte även hälsa er som ber om kort på magen: det finns verkligen ingenting att se än :) Men jag lovar att kort kommer så fort det börjar synas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar