lördag 2 maj 2009

Folkrace och grillning

Gårdagen var helt okej faktiskt!
Syster och Johan kom och hämtade mig vid 1-tiden, då vi for till mormor och hämtade upp henne för att sedan dra ner på torsby och äta lite.
Därefter åkte vi till Stöllet, hämtade/lämnade lite grejer och fortsatte uppöver mot Brönäs.
Väl där blev det några misslyckade försök till brännboll, hästskokastning och lite annat smått och gott innan Lasse kom och vi kunde börja äta :)
Det bjöds på grillat, potatisgratäng och sallad. DET gillar vi!
Jonathan tyckte även att vi kunde informerat om efterrätten (paj) innan vi ätit så han hade fått plats med lite mer paj :p
Efter en lång måltid och mycket skratt kände jag att jag höll på att somna så då for vi hemöver igen. Mamma, Anders, Sandra & Johan skulle ut på bäverjakt som jag klarade mig fint utan.

Idag verkar det bli en heldag på folkrace med syrran, det var länge sen så tror de kan bli kul :)
Lasse och Johan kommer upp till finalerna, de har nog inte nerver att spendera dagen där uppe..

För övrigt så gillar vi vädret starkt och tänker därför inte slösa en minut till på att sitta här inne!
Ut i solen blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar