tisdag 26 maj 2009

Attjo!

Hur fan stavar man till ljudet man gör när man nyser?!

Har dragit på mig en störtskön förkylning, och den tackar vi främst Berit Adolfsson för.
Att ha en Folke som krälar uppe i ansiktet på en hela nätterna gör heller inte saken bättre, vilket resulterar i för lite sömn, vilket resulterar i en osminkad, trött och snorig Erika.

För övrigt har jag precis blivit klar med provet i Praktisk Marknadsföring B, sista och avgörande provet. Förväntar mig inget annat än ett G i den kursen faktiskt, men jag nöjer mig även med detta.
Idag tänkte jag hem efter besöket hos barnmorskan, knapra halstabletter, knarka nässpray med Folke & läsa på två prov inför morgondagen. Kanske ev. rövar med mig Ellen eller nån som kan keep me company on a skön promenad i kvällningen.

Nu är det slutfuskat för Mischie så nu tänker jag lämna den här dumburken. Kanske går till mormor och hälsar på en sväng innan barnmorskan.

Bye for now!

& Ellen: ha telefonen i högsta hugg ikväll, so I can reach u! :)

1 kommentar: