tisdag 19 maj 2009

Dödstrött

De senaste dagarna har jag känt mig som en zombie. Är konstant trött, mornarna är värst :s
Ett under att jag ens tar mig upp på morgonen känns det som!

Igår gjorde jag i alla fall klart en del av idrotten: simning. Inte riktigt min grej, men det gick bra. Nog för jag höll på att dö av mjölksyra i benen efter livräddningen men jag överlevde till slut :)
Nu ska jag gå med klassen i Idrott B fram tills vi slutar den här terminen ( 4 lektioner ) och sen är det bara orienteringen till hösten kvar! Skönt om jag kan få klart den skiten så jag slipper den sen.
Har även räknat ut att jag har ca 7 prov kvar att göra, och 3 andra uppgifter. Men nu har jag gett mig fan på att klara det, så det ska jag göra =)
Fick även reda på att om jag skriver bra på sista provet i samhäll väntar ett mvg! Helt otroligt faktiskt.

Imorse trotsade jag även det hemska vädret och cyklade till skolan. Ja, ni såg rätt.
Jag cyklade. I regn. Till skolan.
Imorgon väntar ett förfärligt historiaprov på båda världskrigen. Kan inte för mitt liv förstå vad vi gjort läraren för ont när hon lägger dem båda på samma prov, men sånt är livet. Vi är offren för Stjerneskolans Adolf Hitler.
Därefter ska jag till kiropraktorn, hoppas mina axlar kan lyssna på honom och förstå att de ska sluta ge mig huvudvärk. Amen.
Efter mitt möte med Gud Johansson åker jag & Lasse ner till Bäckhammar för en helg fylld med arbete och plugg. Ja, man måste åka till Bäckhammar för att utföra detta. Faktiskt.
Sen kanske vi åker ner till Örebro och tittar på min första-bil :) Om jag har råd med den vill säga.

Nu tjatar Bettan på mig om min nätbutik, så bäst att sätta igång så man täpper igen truten på na. Herrejisses vad hon kan gnaga hål på trumhinnorna när hon sätter igång!

På återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar