lördag 2 maj 2009

Blä

Varit på folkrace med syster och Johan idag.
Riktigt kul faktiskt, var länge jag var iväg på det nu! Synd de inte gick bättre för hemmafolket bara.
När jag kom hem somnade jag fortare än kvickt, vilket gjorde att jag även missade att ge farmor mat vid halv 5! :O Nåja, pappa hade kommit hem inte långt efter så de ordnade sig.
Vaknade vid 6-tiden och då hade pappa grillat :) mums.
Sen har jag & Lasse spelat kort och nu tror jag bestämt att sängen väntar snart.

Känner mig allmänt opepp till det mesta nu, ingenting går någonsin som man tänkt sig och tankarna far ofta iväg dit de inte får. Därför tänker jag sova nu och försöka glömma alla dumma tankar, trycka ner dom i kudden och spara dom här i Björby imorgon när jag åker till Torsby :)

Förresten, skulle gärna vilja ha andras åsikt om en sak: Ska vi ta reda på bebisens kön eller låta bli? Varför/varför inte?

1 kommentar:

  1. Jag tycker ni ska göra som ni känner för! Vi tog inte reda på vad Hampuz var för nått när han låg i magen, vi trodde det var en tjej och blev lite smått chockade när han kom ut :D När Nova låg i magen kollade vi och fick veta att det var en flicka, känns som om jag knöt ann mer till barnet när jag visste vad det var för något där inne :D
    Du får gärna ringa och prata av dig om du vill jag har nog inte heller haft dom bästa tankar när jag har varigt gravid!!
    0706-109760
    Kram

    SvaraRadera