fredag 15 maj 2009

helt slut

Nu har vi kört kabaré hela veckan och det känns rätt så rekti tämle gött att det är över nu :)
Mitt hår kommer förmodligen aldrig att bli detsamma.. :p

I veckan har jag faktiskt inte fått ett jota gjort känns det som, förutom att jag storstädat lägenheten. (jaja, dammsugit och torkat golven iaf)
Jag har även gått och kärat ner mig totalt i Johanna & Anders nya familjemedlem Laisa vilket har fått mig att bestämma mig för att skaffa en polare till Folke :) Eftersom Djenni har fått nya kissisar tänkte jag att det är lika bra nu.

I helgen hade jag för övrigt tänkt plugga massamassamassamycke teori, o så glömmer jag skivan i Torsby. Heja mig, jag kommer aldrig att få körkort :(
Så idag blir det istället grill med pappa, joniz, syster & Johan, och det klagar man väl heller inte på egentligen! Lasse är tyvärr i Västerås och missar hela grillpartajet, mer mat åt mig alltså. :D

Har för övrigt köpt barnkläder från tradera nu. Och ja, jag vet att det är tidigt, men om man sitter och kikar runt där och ser hur billigt det är så krävs det en hell of a viljestyrka för att stå emot att bjuda! Därför tänkte jag dela med mig av vad jag köpt, det är i lite olika storlekar men det mesta är för nyfödda :
)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar