måndag 11 maj 2009

Long time no see

Mycket har hänt sen jag skrev senast, men jag orkar inte skriva allt utan sammanfattar det kort och gott med att allt känns riktigt bra nu och jag tror/hoppas att allt kommer ordna upp sig till slut :)

För övrigt så fick vi från föräldragruppen äran att hamna på VF:s förstasida idag. Inte riktigt planerat... Här får ni i alla fall chans att ta del av artikeln, om ni av någon otrolig anledning råkade missa oss ;)
http://vf.se/Nyheter/Varmland/Pappor-stanna-hemma--090511.aspx

Kursen är för övrigt slut nu, men hoppas att vi kan hålla kontakten tills vi ses igen :)



I veckan visas dessutom föreställningen Stjernskott på Frykenskolans aula där det bjuds på både musik, teater, dans och film! Och eftersom jag & alla mina flickor är med där så tycker jag verkligen att ni borde pallra er dit för att titta på oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar