måndag 1 juni 2009

summertime

Helgen har varit great, yeah. Solen har stekt sönder mina axlar (det tackar vi för) och jag har fått min numera kända bränna på fötterna av ballerinaskorna. Jippie! I lördags blev det marknad i Malung där jag investerade i två par foppatofflor, 13 par strumpor och langos! Sistnämnda var nog det bästa av alla köp. I lööv it! Har dessutom beställt Haremsbyxor & bikini nu, finally. Det var på tiden, jag vet.

Jag vet att jag är en dålig människa som sitter inne vid datorn när det är 4540543 grader varmt ute, och nästan ännu sämre som är så kass på att hålla bloggen uppdaterad, men jag ber er att förlåta mina synder.

Kan i alla fall berätta att jag är fet. Jag ser ut som en vandrande köttbulle känns det som, och det var den här tiden jag fasade för mest; Den där perioden när man bara ser allmänt överviktig ut, innan det syns att det är en liten bebismage. Blä för den, säger vi.

Idag när jag kommer till Torsby ska jag plugga järnet med Michie inför Samhällsprovet imorgon.
måstemåstemåste skriva bra på det om jag vill ha mvg i kursen. Inte länge kvar till sommarlov nu, börjar känna mig lite smått stressad inför alla dessa prov som väntar mig... Men jag tar det med en klackspark!

Nu ska jag bege mig ut i solstolen än en gång, kanske drar på stort och läser klart tantsnuskboken också!
See ya!

1 kommentar: