tisdag 9 juni 2009

Studentveckan

Sista veckan i skolan. Känns lite... vemodigt. Faktiskt!
Har gjort sista grejerna idag, sen har jag bara historiaprovet kvar att göra på torsdag.
Är faktiskt otroligt nöjd över de betyg jag fått på de sista kurserna, synd bara att jag inte orkat lägga ner mig mer på de gamla kurserna jag gjort tidigare. Men det är lätt att vara efterklok...

Imorgon ska vi till Hagfors till Sandra för avslutning med dansen. Där väntar filmtittande på dansuppvisningar vi gjort under året, lek och mat.

På fredag är det studenten. Herregud, det går så sjukt fort så jag hinner inte med!
Kommer att bli så sjukt tomt när treorna försvinner... vad gör vi till hösten?
och vad gör vi i sommar?!

Folke kommer förmodligen även att bli lite mindre man i veckan. Han ska bli stympad, stackarn, på hans näst käraste ägodelar. Stackars bäbus :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar