torsdag 25 juni 2009

En varm sommardag

Idag har jag & Lasse varit på snabbesök i Torsby. Hämtade post, vattnade blommor och handlade lite. Blev även hundlösa en timma då jag konstaterade att hon förmodligen skulle dö i bilen, så mormor fick sitta barnvakt, vilket hon tyckte om :)

Sen dess har jag inte gjort allt för mycket faktiskt, mest tagit det lugnt. Var full rulle hela dagen igår så då får man slappa dagen efter tycker jag.

Vi tog i alla fall precis med Carro på en mördarpromenad på hela 2 km, kom hem för ungefär en halvtimma sen och hon ligger o flåsar än. Fick dra henne sista biten hem, stackarn. Hur kan man låta ett djur bli så tjock?! jag förstår mig inte på människor ibland. Kanske man skulle blivit en barkbagge egentligen?
Så nu är det hårdbantning som gäller, hoppas bara hon orkar det..

Nej, nu blir det baguette med marmelad & ost, mums fillibabba!

PS: min mage börjar bli i vägen för mina sov-/solställningar. hrmpf. DS

2 kommentarer: