torsdag 18 juni 2009

Midsommarregn

Ja, man blir ju så lycklig av det underbara sommarvädret!
Tänk vad alla ska vara avundsjuka på oss i Stöllet som aldrig någonsin får uppleva regnet.

Önsketänkande.

Igår fick jag mysa och prata alldeles för lite skit med mina flickor i Torsby, dricka 300 l kaffe och dessutom se hemorrojder (stavning?) i närbild tillsammans med Micka & Nike. Ja, det var sannerligen en underbar syn, och körsbären på Toria såg idag inte alls lika lockande ut som sist.

Men idag har jag varit överaktiv och gått ungefär 23243 mil. Nästan.
Sen tjänade jag 500 hos mormor, och hennes motivering till varför jag skulle ha dem var att jag varit så snäll när jag var liten. Vem sa att det inte lönar sig att vara snäll?
Dessutom blir jag hundägare för obestämd tid framöver idag, världens sötaste och tjockaste lilla matvrak Carro kommer hit och myser järnet med mig för resten av sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar