fredag 26 juni 2009

svett som en sill

Idag har jag bara en sak skrivet i planeringen: chilla!
Jaa, man får göra det när man samlat nog många vuxenpoäng. Och jag har flera hundra <)

Jenny kommer och gör mig sällskap i detta übernajsa vädret, Lasse drog till Malung en snabbis.
Kanske t.o.m skulle försöka mig på ett dopp idag? :o
jag sa kanske...

Igår hatade jag Linn lite mer än vanligt. Fick ett jättetrevligt samtal från en livekonsert med Volbeat som absolut inte gjorde mig minsta avundsjuk :@

Om allt går som planerat tänkte jag iaf ge Linn en liten överraskning nästa vecka, men det får vi se hur det blir med den saken.. Blev lite skeptisk efter samtalet igår.. Mm, nu blev du allt nyfiken va? :p

Nej, nu skriker solstolen för fulla muggar, bara att dra sig ut och schteka på brännan lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar