lördag 6 juni 2009

Ultraljud

I torsdags var det dags för det efterlängtade ultraljudet.
Dock hade jag inte bestämt mig för om vi skulle ta reda på kön eller ej förrän jag låg där och såg vår lilla bebis kravla runt i magen.
Barnmorskan nämnde inget om att hon kunde se och jag bestämde mig för att inte fråga. Blir mer spännande så. :)
Datumet för födseln blev i vilket fall som helst 3:e november, alltså senare än vi trodde. Men det gör mig ingenting, tiden kommer gå nog fort ändå :)

I helgen har vi kört grejer från Fors till Björby, imorgon blir sista lasset och förhoppningsvis är vi då klara med allt, inklusive städningen. Förstår inte hur man kan hinna samla på sig så mycket skit under några år?!

Nej, nu är jag alldeles för trött för att skriva mera, somnar förmodligen stående snart.
Sängen är installerad och klar och bara ropar att jag ska komma och lägga mig. Jag tänker inte säga emot.

Godnatt

1 kommentar:

  1. IIIIH vad spännande! :D

    Vi ses på Fredag och då ska jag välsigna din mage (och klappa lite) :F

    SvaraRadera