tisdag 16 juni 2009

SOL!

Vaknade imorse och upptäckte till mig stora förvåning när jag dragit upp rullgardinen att solen strålade på en klarblå himmel!
Wonderful, helt klart. Hade tänkt sola lite idag, men vindarna från Nordpolen ger mig frostskador..
Därför tänkte jag fördriva tiden med att leka, någon som känner sig manad? :)

Imorgon blir det kaffedrickande och skitpratande hos Mischie, det gillar vi!

Nu tänkte jag vara vuxen och fixa iordning lite här hemma (dammsuga, torka golv, tvätta och laga mat). Sen ska jag vara lite mindre vuxen och ta min moped till Stöllet för att där, väldigt vuxet, köpa balsam och mjölk.
Igår fick jag i alla fall några vuxenpoäng när jag bakade rabarberpaj!

Förresten så blev Folkefisän kastrerad igår, och stackarn var alldeles groggy ända till igår kväll. :( Men nu mår han prima skinka och han har förhoppningsvis inte upptäckt att hans enorma bollar är borta :|

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar