lördag 18 april 2009

vår


Solen skiner, fåglarna kvittrar och magen kurrar...
Visst är det väl underbart med våren? :)

Igår fick jag jobba ett par timmar hos Chadi, hjälpte honom städa på uteserveringen så nu är de fiint där! Sen rövade vi med oss Jean hem och åkte traktor. Jag körde för första gången och jag var inte rädd! T.o.m. Jean vågade åka med mig ;) Sen lekte han här ett tag innan vi for bort till Chadi och Sussie på grillning. Urtrevlig kväll med massa god mat, trots att jag såg ut som en heroinmissbrukare för jag var så otroligt trött. Då jag brukar somna vid 22-tiden var jag ganska borta vid 3 när vi kom hem... Men jag hade som sagt trevligt så det var de värt :)
Nu är lasse och köper frukost på boa, sen far vi ner till Malung och handlar för att fortsätta vidare till Stöllet. Sen blir de tacos hos pappa, mums säger ja bara!

Barnmorskan ringde igår om mina prover jag tagit i tisdags, och allt var bra förutom blodvärdet så måste köpa järntabletter idag. Det kändes skönt att höra (:
På måndag ska vi till kuratorn och på tisdag ska jag till gyn på undersökning. Lasse kan inte följa med då eftersom han måste gå på informationsmöte på försäkringskassan. Dumt att de blev på samma tid det där, men vad kan man göra?

Det enda som går runt i mitt huvud just nu är det sablans huset. Kan de inte bara ringa och tala om att de bestämt sig, även om det inte är vi som fått det? Den här ovissheten gör mig galen!
JAG VILL HA DET DÄR HUSET!

Nu kommer Lasse med en efterlängtad frukost, så kan hända att jag uppdaterar senare. :)
Skepp o'hoj

P.S: efterlyser blåa shorts och en snygg T-shirt, kanske med ett ankare på eller liknande. Lite sjömansstuk ;) Någon som vet något ställe jag kan kika på? D.S

1 kommentar:

  1. Gina tricot, finns vita t-shirtar med blåa ankare på, skit snygga! ;)

    SvaraRadera