lördag 11 april 2009

Uppe med tuppen

Ännu en tidig morgon, för ovanlighetens skull.
Nåja, det är väl lika bra att vänja sig antar jag. Det gör även att jag inte är lika trött i skolan som tidigare (:
Igår åkte jag & min älskling till "skidbacken" och grillade med syster+pojkvän, moster+barn, kusin Linda+pojkvän, pappa och brorsan! Jättemysigt faktiskt. Sen bar det hemöver igen för att förbereda middagen. Vid halv 7 kom de väntade gästerna och vi högg genast in på den lockande påskmaten. MUMS, är allt jag har att säga.
Efter detta var jag helt slut (inte konstigt, klockan var ju faktiskt halv nio -.-') så en timme senare låg jag så snällt och sussade i min säng.

Idag ska vi åka till mammas lägenhet under förmiddagen så Lasse får sin efterlängtade klippning av moster. :) Ikväll ska vi vara barnvakter och umgås lite med syrran & Johan.

Förut när jag vaknade fick jag än en gång den där hemlängte-känslan. Kanske är det faktiskt så att jag gjort min lägenhet till mitt riktiga hem och det är den jag längtar till. Skulle det faktiskt kunna vara så illa att Torsby numera är mitt hem?

I veckan blir det att leta jobb för fulla muggar, dessutom väntar barnmorskan på tisdag. Riktigt skönt med lov faktiskt, ska försöka passa på att ladda batterierna och ta tag i ännu mer skolarbete. Att vädret är på min sida gör ju inte saken sämre :) Så, idag blir nog en långpromenad med älskling!

So long guys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar