tisdag 21 april 2009

trött tisdag

Nu börjar verkligen personen i magen ta ut sin rätt.
Har mått så dåligt både igår och idag vissa stunder att jag knappt orkat röra mig. Inte hjälper de där åksjuketabletterna barnmorskan rekommenderade heller...
Dessutom har jag sovit mer än en björn i ide, igår somnade jag vid 4 på eftermiddagen, vaknade vid 9, somnade vid 10 igen och sov tills imorse. Ändå är jag helt slut idag :s
Börjar bli ganska drygt nu, får hoppas det blir bättre snart.

På måndag har vi även fått tid för tidigt ultraljud, p.g.a. min operation i början av graviditeten där jag ätit mediciner som kan varit farliga för fostret. Dock vet jag inte om jag ev måste ändra den tiden då vi även har genrep med dansen då inför uppvisningen på onsdag.

Den är jag förresten så nervös inför att jag nästan inte kan sova om nätterna! Uschamej, förstår inte varför jag ska ge mig in på såna här saker...

Nu måste jag fortsätta med skolarbetet, försöker få gjort så mycket som möjligt nu..

P.S: fick VG på provet i Information & Layout btw, nice! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar