söndag 12 april 2009

Påskdagen

Jag & Lasse har varit barnvakt åt mina kusiner igår tills idag.
Igår kväll busade vi med dom en stund efter Maria åkt till Branäs, sen ville de se på film och det gjorde de fram tills Elsa somnade. Då blev det nanna kudden även för Tuva och vid halv 10 sussade de båda sött i sängen. :) Sandra, Johan & Joniz (födelsedagsbarnet) var även där så vi spelade poker.
I morse ville de se på film igen, så de har i stort sett bara sett film hela tiden :p Var ute en sväng idag också, kastade boll o lekte. Sen kom Maria hem och jag & Lasse for till Björby.
Väl här har vi duschat och myst, sen cyklade vi till macken och köpte glass. Känns verkligen att det är vår nu!

Om 10 minuter börjar Pearl Harbor, så den ska vi titta på. Sen är nog klockan så mycket att jag kommer sova stött efter den..

Magen har redan börjat bli lite större, känns lite drygt men ändå spännande. Kan även bero på att jag äter som en häst, men jag rör ju faktiskt på mig därefter också tycker ja :)
Imorgon far vi till Torsby och myser, sen på tisdag ska vi försöka hinna med Försäkringskassan innan barnmorskan, för att skriva in oss så vi är säkra på att vi får bidrag när vi ska. Hoppas bara de inte blir nå strul med det..

Nu väntar tv:n och en nyduschad Lassebäbis, alldeles perfekt för en söndag-kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar