torsdag 16 april 2009

nåldyna

Idag far vi till Fors, för första gången på länge.
Lasse ska fixa massa grejer, och vi tar även med några lådor till lägenheten sen.
Chadi bjuder på mat och har jag riktigt tur kanske jag får träffa Jean en sväng också ;)

Var som sagt hos barnmorskan i tisdags förresten.
Vi satt och pratade om saker vi fått i läxa att tänka över från tidigare möte. Vi bestämde oss för att inte vara med i forskningen om astma och allergi, vi ska åka på möte för Unga Föräldrar i Sunne och vi ska ner på ultraljud i Karlstad så snart som möjligt för att se så inget är fel.
Sen fick jag gå till lab för provtagningar, de fick sticka mig i armen två gånger och jag fick sitta bra länge då de alltid har väldigt svårt att hitta blod på mig. Kul att veta vad som väntar ett flertal gånger igen, då jag är nålrädd som en bäver :(

Nu blir jag flåsad i nacken av en viss Lars Eriksson, därför lär jag väl skynda mig att skölja ur min inpackning och få på mig kläder så vi får fara någon gång..

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar