tisdag 4 augusti 2009

Sovmorgon

Jag har sovit bort hela dagen. Vaknade vid 1, kul liv man har!
Ringde även till Höglunda Fastighets KB i hopp om att de skulle ha en lägenhet i grosch-husen åt oss, men den hade blivit tingad förra veckan... -.-' såklart. Så nu trackar jag kommunens telefon för att höra där, men det är nog fler än jag som vill ha lägenhet verkar det som. Upptaget i en timma nu :@
Ska i alla fall klä på mig nu och gå ut för att fortsätta slipandet av den j*vla spjälsängen. Kommer att vara galen på allt som ser ut som slippapper när jag är klar med den där!
Lasse sågade i alla fall till skötbordet igår så vi fick se hur det kommer att bli, och vi är supernöjda :)

Nej, det här har jag definitivt inte tid med när jag sovit halva dagen idag.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar