söndag 9 augusti 2009

Husvagnshelg i Höljes

Försök säga det tio gånger på raken...

För att förvåna er tänker jag faktiskt erkänna att syrran inte var så dålig på att köra med husvagn! Nåja, vi körde i alla fall inte av vägen. Dock fick vi backningshjälp av Patrik, men i ärlighetens namn tror jag nästan vi kunde gjort det bättre själva. En full parkerare var inte vad vi väntat oss. Sedan slet han sig själv sönder och samman för att få ner stödbenen och fixa kylskåpet, medan vi med korsade armar höll oss på behagligt avstånd.
Nåja, sent under kvällen kom i alla fall älskling dit, en överraskning bättre än det man får i Happy meal! Vi spendera helgen med att titta på bilar, räkna överviktiga, inspektera vårtor på armar, äta massa mat, kissa mest hela tiden och duscha i isvatten!
Jag glömde även smörja in mig med solskyddsfaktor på ett enda ställe, vilket resulterade i knallröda fötter. Ja, inte över hela fötterna såklart. Bara det som blottades i solen, så jag har nog nästan sveriges snyggaste bränna nu också.

Nu är vi i alla fall hemma, och jag är helt slut. Därför ska jag och älskling inta position liggställning och dra igång I skuggan av värmen. Den kommer att avnjutas med cola och ostkrokar.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar