fredag 14 augusti 2009

På egen hand..

Idag var jag för pigg för att somna om när Lasse gick upp. Så jag började ladda ner en film, men somnade på Carro efter ca 5 minuter. Därefter vaknade jag vid nio och kände mig proppfull av adrenalin, och ville bara göra vad som helst!
Därför skyndade jag mig upp när pappa väl klivit upp ur sängen och frågade om jag fick låna bilen. Sen bar det iväg till Sanna vid 12-snåret och där spenderade jag några timmar med henne och en liten 10-månaderstjej vid namn Elvira :)
Under min vistelse i Indianbyn befann sig Carro på annan ort, närmare bestämt i Stöllet hos syrran. Vad vi inte hade räknat med var att hon skulle ta sig in i godis-skåpet och äta upp ca 1 liter levergodis. Så därför fick vi ta en långpromenad nu och det fick jag ju fan för.. Har funderat på vad fan det är som gör så ont emellanåt, och efter att ha läst lite på internet har jag konstaterat att det är foglossning.. Kul! Får höra med barnmorskan om vad jag ska göra så det kan bli nå bättre, det där är ju olidligt emellanåt.. -.-'

På övriga punkter kan jag berätta att vi kollat på hus i Värnäs. Förhoppningsvis kan vi lösa det med hyran så att vi får ta det även om Lasse inte vet hur det blir med jobb än. Tänkte sätta mig och räkna lite nu och försöka komma fram till hur mycket vi har att röra oss på. Skulle va så skönt med något eget, större, och att äntligen få börja fixa iordning allting så man har nånting innan det är dags för bebben!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar