onsdag 26 augusti 2009

Skolstart med regn

Karlstad-trip med älskling igår, för att inhandla lite viktigheter inför liten och flytten osv.. Fick med oss massa bra hem faktiskt, investerade även i en skötväska så nu är det äntligen ordnat. Idag åker jag till Bjälverud och hämtar en vagn, ska bli nice att ha det avklarat också.
Vi hade en superdupermysig dag, men trots detta har jag aldrig haft sådan hemlängtan som när vi äntligen styrde våra näsor mot Torsby. Fötterna värkte och ögonlocken hängde, men det var det värt.

Nu har älskling åkt till Fors för lite jobb, men han kommer hem till mig igen på fredag :) Det gillar vi! Sitter för övrigt hemma hos Johanna nu, har kollat på Minis first time och ätit nybakade bullar med Marita och Helene. :p mumsigt.

Nu tänkte jag dra mig hemöver, slappa järnet och kanske lägga mig i badkaret för lite one-on-one-time med lillen :) Om någon vill umgås kan ni ju hojta till!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar