söndag 16 augusti 2009

ÄNTLIGEN

Vi har finally hittat vårt boende, och jag är såå lättad!
Nu fattas bara jobb för Lasse och sen kan vi pusta ut..

Vi kommer, f.r.o.m. att jag blir av med min lägenhet i Torsby, att bo i Värnäs. Ett mysigt hus bredvid två urmysiga hyresvärder.
Var där idag och kollade lite extra, kikade efter vad vi skulle ha vart osv..
Sen fick vi nyckeln, och jag är superglad :D Tror vi kommer stormtrivas där faktiskt.
Bara köket som ska fixas med nytt golv och nya köksluckor och toaletterna med målning av väggar :)
Och liten får ett alldeles eget rum, ett stort dessutom! T.o.m en egen toalett på rummet, lite fuskigt faktiskt med tanke på att h*n förmodligen inte kommer kunna använda den på ett flertal år ;L
Lägger in några bilder, står fortfarande möbler där inne som de ska flytta ut dock. (:











Öppna spisen i vardagsrummet.










En del av köket. (Lägg gärna märke till golvet.)









Litens rum.












Litens toalett. (Ni kanske förstår vårt argument till ommålning...)












Hallen.



Nu orkar jag inte lägga in fler bilder, men det finns massa mer att se. Kan lägga in nya när vi är klara med allt som ska göras, typ nästa sommar eller något ;)

Ciao!

1 kommentar:

  1. det lila i badrummet påminner om den tidigare färgen i ett visst vitt hus i fors.. nämligen där svenne bor :P förstår verkligen varför du vill måla om.. men annars verkar det vara supermysigt, e glad för din skull gumman :)

    SvaraRadera