tisdag 11 augusti 2009

Blöt hund

Jag hatar regn.
Vem kom på att det måste regna?

Dagarna flyter på, bokstavligt talat. Kan inte ens gå utanför dörren utan att bli genomblöt, så därför föredrar jag de skyddande väggarna här hemma hos pappa. Skötbordet har börjat ta form, grundmålningen är klar så nu återstår bara den riktiga målningen och montering av själva bordet på skåpet, sen är de klart :) Älskling har varit superduktig och gjort det såå fint.

För övrigt tror jag bestämt att jag nästan längtar tills skolan börjar. Jag vill ha något att göra om dagarna, för guds skull! Funderar bara lite på hur jag ska göra med Carro, om hon får vara hos mormor på dagarna eller om hon blir hemma.. Det återstår att se :)

Nu tänker jag dammsuga, vilket jag numera måste göra varje dag om vi inte ska drunkna i hår här. Sen ska jag fixa iordning middag åt Lasse tills han kommer hem, så kanske jag får några pluspoäng av honom också :p

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar