fredag 24 juli 2009

Livfull krabat

Ja, nu är det inte ofta det är en lugn stund i magen!
Förutom, såklart, när syster ska känna. Då blir det stilla havet där inne. Så hon ska nog få börja vara här varje kväll när jag ska sova, då det är helt omöjligt att somna av alla sparkar!
Magen växer och växer, hade faktiskt tänkt ta ett kort idag för att dela med mig av min fetmaknöl, men jag hade varken tid, lust eller kamera :p
Idag har jag i alla fall kunnat stryka ännu en punkt på min to do-lista. Har gått igenom alla barnkläder (så man har någon som helst pejling på vad man egentligen har) och detta visade sig ta hela dagen! Har märkt alla de saker jag fått låna av syster som hon sedan ska ha tillbaka när det även är hennes tur ;) Sen har jag skrivit upp allting och därefter delat upp det i påsar märkta med "flicka", "pojke" och "unisex". Ja, jag är en organiserad människa när jag vill!

För övrigt kan jag upplysa er om att jag har sjukt tråkigt om dagarna, och jag vet att det i alla fall finns någon i detta avlånga land som också har det, och vet ni vad? Ni suger på att höra av er :(

Well, nu ska jag ta mina kattskitätande hundar och krypa till kojs, hinner förhoppningsvis slockna innan både liten och vovvsen sätter igång. Sen ramlar väl en alkoholpåverkad Lasse även in om en stund, som även han då kommer att dra stockar hela natten... Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar