tisdag 2 mars 2010

En tisdag i mitt liv

Idag har solen visat sig i Stöllet. Mest hela dagen faktiskt.
Idag är även enda dagen jag inte varit ute och gått en enda gång.
Perfekt timing, verkligen.
Idag gick jag dessutom upp kl 04.00 (!). Tog mig en powernap på sisodär 2 timmar under dagen, men känner mig ändå inte särskilt pigg för tillfället...

Är för övrigt nyss hemkommen från syster & Fredrik där det har bakats hallongrottor och kolakakor inför dopet. Vi är väl för duktiga!

Morgondagen bjuder på fikamys med mammorna uppe i dalen, och denna gång är vi alla samlade! Äntligen, det var väl ändå på tiden. Håller tummarna för att alla barn kan lyckas hålla sig vakna samtidigt under någon enstaka minut i alla fall så man kan få något fint kort att sätta in i albumet :)

Nej, nu kallar nog sängen för min del. Tänkte även försöka bära upp Törnrosa utan att väcka honom. Henne. Jaja, whatever. Dagens svåraste uppgift. Av någon anledning är det omöjligt att inte väcka honom när man ska försöka vara smidig och låta bli.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar