söndag 4 april 2010

Long time ago...

Jag har inte uppdaterat här på väääldigt länge.
Dels för att jag tappade lusten totalt, och dels för att det hänt så himla mycket just nu.
Men kan snabbt gå igenom vad som hänt i mitt liv den senaste tiden:
- Jag har fyllt 19.
- William har hunnit bli 4 månader (!)
- Jag och Lasse är inte tillsammans längre
- Jag bor för tillfället hos mamma, men kommer under april att flytta in i en egen lägenhet i Stöllet.
- William har blivit döpt

Och jag orkar inte gå in på något av detta djupare än så, eftersom det kommer ta hundra år. Eftersom mamma inte har internet kommer jag inte kunna uppdatera så ofta i fortsättningen, men jag lovar att göra det så fort jag får möjlighet.

Ciao!

3 kommentarer:

  1. Efterlängtat :)

    SvaraRadera
  2. Hörru, uppdatera lite oftare vettja ;) !

    SvaraRadera
  3. haaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllååååååååååå,har du glömt bort din blogg vännen ? :D long time ago sen du uppdatera !!

    SvaraRadera